Word vriend van de NTs

Als vriend van de Nederlands Tuinenstichting steun je onze doelstellingen: het beschermen van waardevol tuinhistorisch erfgoed. De Tuinenstichting heeft je steun hard nodig om een groene toekomst te kunnen waarborgen. Per jaar betaal je 49,50 euro, maar meer mag natuurlijk ook.

SPECIALIE  AABIEDING VOOR VRIENDEN DIE NU INSTAPPEN.

Word nu vriend en betaal slechts € 25,00 voor de rest van het boekjaar (tot 1 februari 2025) en geniet van alle voordelen zoals hieronder genoemd.

Vrienden ontvangen voor het lidmaatschap:

• Dit jaar twee gidsen waaronder de jaarlijks in februari te verschijnen Open Tuinen Gids met meer dan 400 te bezoeken tuinen en groen erfgoed en
  • De Open Moestuinengids met meer dan 100 te bezoeken moestuinen.
  • Voor een impressie van beide gidsen zie https://www.tuinenstichting.nl/nieuws/de-open-tuinengids-en-open-moestuingids-2024-zijn-weer-uit/
  • Drie maal per jaar ons magazine het Tuinjournaal ( Voor vrienden die per 1 juli instappen is dit een keer).
  • Tuinpas voor gratis toegang tot opengestelde tuinen
  • Kortingen op lezingen door deskundige sprekers
  • Kortingen op excursies naar bijzondere tuinen en parken in Nederland en jaarlijks een excursie naar het buitenland
  • Toegang tot publicaties van onderzoeken
  • Ook kun je als vriend inloggen op het afgeschermde gedeelte van de NTs-website, waar je toegang krijgt tot onze overzichtskaart van de tuinen, de agenda en routes langs open tuinen.
  • Kennisuitwisseling en delen van ‘groene’ passie

Partnerpas

Het instaptarief is ook mogelijk voor NTs-vriend met partnerpas. Dan betaal je geen
€ 59,00 per jaar, maar tot 1 februari  € 35,00. Met deze pas:

• kun je de voor NTs-vrienden gratis open tuinendagen bezoeken
  • krijg je korting bij NTs-excursies naar bijzondere tuinen en parken
  • heb je toegang tot de Open Tuinen op onze website
  • heb je toegang tot het gesloten gedeelte van de website met alle tuinactiviteiten, evenementen en tuindagen
  • heb je toegang tot publicaties van onderzoeken
  • én ondersteun je de doelstellingen van de Nederlandse Tuinenstichting.

Wil je meer weten? Stuur dan een mail naar info@tuinenstichting.nl. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op dinsdag en woensdag tijdens kantooruren op 020 623 50 58.

Studentenvrienden

Naast gewone vrienden kent de Tuinenstichting ook studentenvrienden. Zij betalen 30 euro per jaar.