Nederlandse Tuinenstichting zoekt vrijwilligers

Geïnteresseerd in groene ‘monumenten’ – mooie parken, buitenplaatsen, tuinen – in je eigen omgeving of daarbuiten? En wil je je kennis en deskundigheid inzetten om die te behouden en te beschermen? Bij de Commissie Groen Erfgoed (CGE) van de NTs kunnen we je inzet goed gebruiken!

Regionaal adviseur

Ben je graag betrokken bij de parken, tuinen en landschappen in je eigen regio? Dan is het adviseurschap misschien iets voor jou. Je draagt dan bij aan de bescherming van groen erfgoed door in je omgeving bedreigingen te signaleren, te onderzoeken en de CGE hierover te adviseren. In heel Nederland kan de CGE vrijwilligers gebruiken die hun deskundigheid op het terrein van tuinhistorie en -architectuur op deze manier willen inzetten.

Meer informatie bij het NTs-bureau (info@tuinenstichting.nl, tel: 020-6235058) of bij de CGE-coördinator van je regio, zie  Coördinatoren en adviseurs februari 2023